Bekijk hier alle veelgestelde vragen. Heb je toch nog een andere vraag? Mail dan naar onze zorgadvies [at] abrona.nl (zorgadviseurs), of bel ons op 088 201 99 22. Vragen over wonen Kun je met een ‘Wmo beschikking Beschermd wonen’ ook wonen bij Abrona? Crisis thuis? Gaat het echt niet? Ben je ouder dan 18 en heb je een (lichte) verstandelijke beperking? Direct een tijdelijke opvangplek nodig? Hoe moet ik nu verder? Ik weet het even niet. Hoe vind ik een woonplek voor mijn kind? Hoe krijg ik een indicatie of beschikking? Ik zoek een woonplek bij Abrona. Hoe lang duurt het voor ik een woonplek heb? Vragen over behandeling Hoe worden de afspraken met Abrona gemaakt over de zorgverlening? Vragen over ... Bij wie kan ik terecht voor vragen over hulpmiddelen? Bij wie kunnen cliënten terecht voor vragen over Wie betaalt wat bij Abrona? Heeft een cliënt met een indicatie inclusief behandeling recht op steunzolen? Hoeveel dagen mag je als cliënt op vakantie? Hoeveel dagen mag je ergens anders logeren? Is het verstandig dat een cliënt een aanvullende zorgverzekering afsluit? Wanneer betaalt de cliënt zelf voor schoonmaakkosten? Wat gaat er vaak mis bij de declaraties van de tandarts en orthodontist bij cliënten met een indicatie verblijf inclusief behandeling? Wat is het bedrag dat Abrona betaalt voor non-food (zoals afwasmiddel, huishoudfolie, boterhamzakjes) voor de woongroep? Wat vindt Abrona belangrijk bij Wie betaalt wat bij Abrona? Wat zijn de tarieven bij een persoonlijk voedingsbudget? Welke soorten cliëntvervoer zijn er en wie betaalt hiervoor? Wie betaalt de kosten voor de pedicure? Wie betaalt de kosten voor het schoonhouden van het appartement van de cliënt? Wie betaalt de waskosten voor de kleding en persoonlijke bed-, bad- en keukentextiel van cliënten? Wie betaalt het wc-papier? Stel je vraag 088 201 99 22 zorgadvies [at] abrona.nl